1.Czy aplikacja pobiera licencje z systemu Comarch ERP?

  • Licencje pobiera są tylko i wyłącznie w momencie synchronizacji, które wykonują operacje na dokumentach w systemie ERP (np tworzenie zamówień, generowanie faktur). Aplikacja loguje się do systemu ERP i pobiera licencję tylko w momencie, gdy musi wykonać jakąś akcję (np. zaimportować zamówienie lub wygenerować fakturę lub paragon). Pozostałe synchronizacje nie pobierają licencji z systemu ERP.

2. Jakie licencje systemu ERP są pobierane w momencie synchronizacji?

  • Dla systemu ERP XL pobierana jest licencja jaką ma ustawioną w systemie ERP operator, który jest ustawiony w integratorze. Kiedy pobierane są licencje zostało opisane wyżej w pkt 1.

3. Jaki jest czas trwania gwarancji?

  • Program objęty jest 12 mc gwarancją.

4. Co obejmuje gwarancja?

  • W ramach gwarancji udostępniamy nowe wersje oraz wszystkie aktualizacje wynikające np. ze zmian wersji XLa.

5. Co się stanie jak zmieni się wersja mojego XLa?

  • W ramach gwarancji udostępniamy nowe wersje oraz wszystkie aktualizacje wynikające ze zmian wersji XLa.

6. Czy wdrożenie Integratora jest w cenie Programu?

  • Program gotowy jest do samodzielnego wdrożenia (dołączona jest do niego instrukcja). Istnieje możliwość zlecenia nam wdrożenia Integratora – obejmuje to odrębna wycena.

7. Z jaką datą przejdą płatności z zamówienia z BL do XLa jeśli płatność nastąpiła kilka dni później niż samo zamówienie?

  • Integrator może synchronizować zamówienia o określonym statusie, czyli jeśli rozliczy się płatność po stronie BL to zmieni się status i dopiero takie opłacone wpadnie na listę ZS do XLa- wtedy data płatności będzie zgodna z obowiązującym w tym dniu kursem waluty. To standardowe działanie Integratora.

8. Czy aplikację można przetestować przed zakupem?

  • Tak, integrator do BaseLinker posiada wersję demo. Prosimy o kontakt w celu przekazania wersji do testów.

9. Czy po upływie gwarancji program będzie działał nadal?

  • Po upływie gwarancji program będzie działał nadal, jednak nie będzie można go zaktualizować.

10. Jaki jest koszt przedłużenia gwarancji?

  • Zgodnie z aktualnym cennikiem koszt przedłużenia gwarancji wynosi 20 % netto wartości netto zakupionego integratora.

11. Czy mogę przenieść program i podłączyć do innego systemu?

  • Nie, nie jest to możliwe. Program jest dedykowany do konkretnej wersji systemu Comarch ERP ( jest dostępna inna wersja dla Optimy i inna dla XLa), a klucz weryfikuje NIP użytkownika, który musi być zgodny z NIPem systemu ERP.

12. Co oznacza komunikat „SYNCHRONIZACJA JEST JUŻ URUCHOMIONA” ?

13. Co jeśli po aktualizacji systemu Comarch ERP XL nie działa synchronizacja?